Klientų aptarnavimo sistemos ir sprendimai didelėms įmonėms

Pagrindinė veiklos kryptis - inovatyviausių sistemų pritaikomumas verslo poreikiui. Pažangus ir kokybiškas aptarnavimo servisas paprastai neapsiriboja tik skambučių paskirstymo funkcija. Didelių, jau eksploatuojančių kontaktų centrų sistemas įmonių aptarnavimo procesas reikalauja daug įvairesnių aptarnavimo būdų panaudojimo, jų loginės koreliacijos tarpusavyje bei adaptavimo veikiančiai struktūrai. Todėl mūsų įmonės pagrindinė veiklos kryptis šiame segmente - suprasti poreikį ir įgyvendinti didžiausią pridedamąją vertę kuriančias specializuotas aptarnavimo sistemas, pasitelkiant ne tik modernius ir inovatyvius, bet ir racionalius sprendimus.


Teikiamos paslaugos

Verslo procesų konsultacijos
"        Klientų aptarnavimo strategijos kūrimas, galimybių studija, rekomendacijos klientų aptarnavimo plėtrai, aptarnavimo procesų sudarymas ir rekomendacijos.
IT konsultacijos
"        Techninis auditas ir konsultacijos, techniniai projektai, konsultacijos.
Projektų valdymas
"        Ekonominio pagrindimo skaičiavimas, techninių užduočių parengimas, projekto vykdymas.
Aplikacijų ir sisteminė integracija
"        Integracijos su duomenų bazėmis, pridėtinių aplikacijų kūrimas, integracija su kitomis sistemomis.
Priežiūros servisas
"        garantinė, pogarantinė priežiūra, apmokymai sistemų administratoriams, operatoriams, vyr, operatoriams.

Sprendimai gali būti realizuojami tradicinės telefonijos (TDM), IP arba mišrios (IP ir TDM) technologijos pagrindu. Sistema yra lengvai modifikuojama ir plečiama.


specializuoti sprendimai
Kl. aptarnavimo sistemos did. im
Kl. aptarnavimo sistemos maz. im
SPRENDIMŲ PRITAIKYMAS
specializuoti sprendimai