Klientų aptarnavimo sistemos ir sprendimai mažoms įmonėms
Mažų įmonių klientų aptarnavimas paprastai pradedamas organizuoti nuo skambučių srauto maršrutizavimo pagal nustatytas taisykles ar galiojančius aptarnavimo standartus, įvertinant aptarnaujančių darbuotojų kvalfikaciją ir įgudžius. Sprendimai suteiks galimybę:
- transliuoti balsinius pasisveikinimo ar kitokio pobūdžio pranešimus;
- generuoti ir transliuoti paslaugų pasirinkimą klientams;
- efektyviai paskirstyti gautus skambučius;
- užlaikyti skambučius kai visas aptarnaujantis personalas yra užimtas;
- naudotis balso pašto funkcija;
- integruoti agento darbo vietą su naudojama klientų aptarnavimo sistema arba kita aplikacija;
- skambinti tiesiai iš kompiuterio;
- atlikti išsamų klientų aptarnavimo sistemos veiklos monitoringą;
- gauti realaus ir istorinio laiko ataskaitas;
- atlikti būtinus aptarnavimo algoritmo pakeitimus.
Sprendimai gali būti realizuojami tradicinės telefonijos (TDM), IP arba mišrios (IP ir TDM) technologijos pagrindu. Sistema yra lengvai modifikuojama ir plečiama.